Proeftrainen

Wil je weten of je hockey leuk vindt? Je mag vrijblijvend meetrainen (3 keer). Tijdens de proeftrainingen kan je een stick lenen van de club.

– 4 t/m 5 jaar*: kom naar de Funkey-training op woensdagmiddag van 17:00 - 18:00 uur.

– 6 t/m 7 jaar*: kom dan naar de Benjamintraining op woensdagmiddag van 17:00 - 18:00 uur.

– 8 t/m 11 jaar*: je bent welkom op woensdagmiddag van 17:00-18:00. Stuur een mail naar [email protected] en wij nemen contact met je op wanneer je een proeftraining kan volgen.

– Junioren (12 t/m 17 jaar)*: Stuur een mail naar [email protected]  en wij nemen contact met je op wanneer je een proeftraining kan volgen.

– 18 jaar en ouder*: zonder ervaring op woensdag van 20:30 tot 22:00. Met ervaring, informeren via [email protected].

*Voor de leeftijden geldt de leeftijd op peildatum 1 oktober.

Voor meer informatie voor jeugdleden kan je altijd contact opnemen via [email protected]. En natuurlijk kan je altijd komen kijken. Vooral op zaterdag zijn er eigenlijk altijd wel wedstrijden. De senioren spelen alleen wedstrijden op zondag. Kijk op de website onder Hockey > Wedstrijdschema wanneer er wedstrijden zijn.