De sponsors zijn zeer belangrijk voor onze club. Dankzij hun bijdrage kunnen wij meer investeren in trainingen, materialen en opleiding van trainers en scheidsrechters bijvoorbeeld.

U kunt ook sponsor worden van MHC Heerhugowaard. Er zijn verschillende mogelijkheden om u te onderscheiden:
  • Titelsponsor Dames 1
  • Titelsponsor Heren 1
  • Kledingreclame
  • Buitenreclame
  • Binnenreclame
  • Website
  • Digitale Nieuwsbrief
  • Evenementen (Paastoernooi, A-Toernooi, Ome Jan Familietoernooi, Hockeyclinic)

De duur van de overeenkomst verschilt per sponsorvorm. Voor de kleding van de jeugd is dit bijvoorbeeld 2 jaar. Voor de borden langs het veld is dit 3 jaar of 5 jaar.

Alle tarieven zijn exclusief de aanmaakkosten. Voor het maken van een bord bent u vrij in uw keuze zolang de afmetingen van de borden zijn zoals afgesproken. Wij adviseren u om contact op te nemen met Scholten Reclame: www.scholtenreclame.nl.

De club bepaalt de drukker voor de kleding. Aanmaakkosten zullen rechtstreeks in rekening worden gebracht omdat de club niet BTW-plichtig is.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de sponsorcommissie van MHC Heerhugowaard via [email protected].